maandag, 09 april 2018 19:13

Veel te doen bij PSV Lekruiters

Paardensportvereniging Lekruiters uit Lekkerkerk heeft een volle evenementenagenda in 2018. We zetten de activiteiten voor je op een rijtje:

- Voorjaarsbuitenrit Utrechtse Heuvelrug op zondag 22 april
- Sprookjesvaardigheid, ook voor niet-leden op zaterdag 2 juni
- Bonfire Competitie en KNHS Dressuur wedstrijden op zaterdag 21 april, vrijdag 25 mei, zaterdag 16 juni, vrijdag 6 juli en zaterdag 9 september.
- Menwedstrijd op zondag 10 juni
- Clubkampioenschappen Dressuur / Springen zaterdag 22 september, mennen (openbaar) op zondag 23 september.
- Buitenrit Garderen op zaterdag 6 oktober
- De data voor een sieradenworkshop en een lezing over Paarden EHBO moeten nog bepaald worden.

Ook is er een speciale actie! Handelskwekerij De Graaff, Tiendweg Oost 1 te Lekkerkerk geeft alle Lekruiters tot en met het eind van 2018 10% korting op alle paardenvoer! Om de vereniging financieel gezond te houden en ook reserves op te bouwen voor toekomstige investeringen en onderhoud van onze mooie locatie, is er een sponsorplan opgezet. De financiƫn moeten namelijk weer op orde komen, zodat inkomsten en uitgaven in balans zijn.